Monday, December 07, 2009

JLPT1 next July!!

I took the JLPT2 exam today!
I did well in the vocabulary/kanji and listening parts but had some difficulty with the reading part.
But in general I did good! Results will be out in mid February .. aa long time to wait..

Next year will go for level1 !

2 comments:

Anonymous said...

お疲れ様ーー!!がんばりましたね。こんど、アマニさんに会うのが楽しみです。今までアマニさんと実は日本語で話したことがないんですよね。最後に3年前に会ったときも、あなたは「スーパー20歳」だったけど、まだ、全部を日本語で話したりはしなかったように思う。
来年の5月に帰国するので、お会いしましょう。

K-s

Amani AbuQdais أماني أبوقديس said...

K-s、コメントをどうもありがとうございました!
私も今のレベルでK-sに話してみたいなといつも思ってます。 
5月、先生に会うのを楽しみにしています!☆